fredag den 21. februar 2014

Pigernes bemærkninger - måske mest interessant for bedsteforældrene :-)
Lucca
Leger:
-så gå dog væk far, babyen (bamsen) skal sove der.
På terrassen:
- mor, jeg spilder min is, jeg spilder min is, hele natten lang.....
Mor viser muskler.....:
-der er ik nogen. Det er kun far.
På tur og vi kører forbi en sø med råddent vand:
-Her lugter af æg og tyggegummi.

Hun får at vide at vi skal op af badebassinet:
-neeeej, prøv at se mig, jeg har ikke badet hele natten endnu.
Når der er noget der ikke passer hende:
-NOOOOOO....

Se nu der....du spilte mor (på bordet) Du buk hovedet (hold hovedet ind over)

Mor du skal ikk prøve at ta´billede af koerne, så går de bare..... (var ved at tage kameraet op af tasken)

Alle farene har sketten så´en. Så de ik får sol på ryggen. Alle morene har store numser.
C:Har jeg også?
Ja, og balderne
Er meget tyk dame med meget stor numse er netop gået forbi på gaden

Rico er ved at fortælle mig noget og Lucca vil fortælle. Rico forsøger at ignorere hende, men hun bliver ved og råber bare højere.
Hold nu mund, bliver han nødt til at sige til hende. "Du kan selv være en tosse, mor" er svaret fra Lucca-

I poolen: "er du ok, søster?"
Jeg gider ikke vaske hænder, ellers blir de bare våde......

Sille
-(engelsk) Belize i my håndtryk. Men hun mente: Belize is my country.

Mig.... Vi har fået brune ben hva?
Sille...Ja, næsten som Heidi... (pause, hvor jeg tænker, at det blir´ vi aldrig)
Sille viser sine håndflader.....Det lige som i Afrika. Først var de hvide og så blev de brune af solen (vores naboer har hvide håndflader og brun hud).

på vores restaurant, hvor der pludselig kommer andre gæster (hvilket vi jo ikke er vant til):
-see, det er vist turister

Meget begejstret: Seee mor, der er glas i vinduerne.....(efter 3 måneder uden)

Nytårsaften, hvor vi spiser burgere:
Hvad er bøffen lavet af? Den lugter af prut.
C:Ko
Hmm...vi får ellers meget kylling der kommer fra kalkun


Rico
Sille, man må lade som om man er interesseret for at få noget information ud af dem. Sådan er livet. (Sille kigger ud i luften et øjeblik) Mor, vil du tømme kassen for legetøj (aner ikke hvad han snakker om, så ignorerer det)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar